New in March

Protože březen je takové období,kdy nevíte,jak se vlastně oblíct(jestli teple nebo vsadit už raději na šortky/sukni), rozhodla jsem se,že vsadím na jistotu prozatím si koupím jen věci černé/šedé/bílé barvy.
Tyhle barvy nosím dost ráda,ale přeci jen v létě zbožňuju ty veselejší odstíny.Mohlo by se zdát,že jaro už je za dvěřmi,ale přes víkend se opět udělala zima a já znovu vyndavám kabát,kterému jsem už před týdnem dala sbohem,ze skříně.
    Mým nutným bodem na seznamu byly džíny.Mám samé černé nebo klasické a tak jsem se rozhodla pro takové kropenaté/šedé.Byla to láska na první pohled!
   Dále jsem se zaměřila na takový ten body cropp,ale ne ten do půlky těla.Na ten mi přijde ještě zima a upřímně řečeno,kdybych si ho koupila,asi bych se nevydržela na něj den co den koukat a čekat,až přijde alespoň teplejší den.A tak jsem v H&M narazila na podobný typ,vypadá vlastně jako normální top,akorát s 3/4 rukávy a velkým výstřihem na zádech,což se mi hrozně líbí.
   I když jsem neměla v plánu kupovat si nic letního,narazila jsem tam na úžasnou sukni a šaty,které jsem tam prostě nemohla nechat.Sukně je do půlky pasu a takovou už jsem si, je pravda, přála dlouho.Navrch je celá krajkovaná, což u mě mělo malé plus navíc.
Šatičky jsem si taktéž velice zamilovala, jsou typicky letní, ale dají se nosit i k těm džínám. Nejvíce na nich zbožňuju asi pocvočkovaný límeček(ach♥) a celkově i zlaté knoflíčky,které šaty krásně ozdobí.
   A nakonec 'sneekers'(nemůžu napsat Vans,protože nejsou).Takové typy tenisek mám úplně nejradši,takže i začátkem toho OPRAVDOVÉHO jara si objednám ještě Vansky.Tyhle černé od Fily stály asi 800 Kč a jsem spokojená.Slunečních brýlí mám doma nespočet,ale není jich nikdy dost.Tyto s leopardím vzorem a zlatým proužkem na okrajích mám cca za 300 Kč.





















/triko-H&M,šaty-Cropp,sukně-Reserved,džíny-H&M,sneekers-Deichmann,brýle-C&A/

Ke vší dokonalosti přidávám NEJOBLÍBENĚJŠÍ PÍSNIČKU .
Poslouchám jí stále dokola,pořád si říkám,jak může být něco tak úžasného.
Mějste se krásně!:-)

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blogger news

Blogroll

About