#1 celebrate

Ahoj,
přicházím s mým úplně prvním článkem.Řeknu vám,že mi vždycky dělalo problém psát první články.Nikdy jsem neměla moc nápad,čím začít.A tak jsem tyto problémy hodila za hlavu a rovnou se vrhla k článku,co má alespoň větší smysl než vítací článek typu:Ahoj,jsem ...mám ráda,miluju,nesnáším..doufám,že se vám tu bude líbit..
Tak dobře tedy,doufám,že jsem sem vkročila tou správnou nohou a dlouho u toho vydržím.

Před týdnem měla S. 16 narozeniny a s kamarádkama jsme se dlouho domlouvaly,co jí koupíme.Proběhlo spoustu názorů,otřepaných a neoriginálních návrhů jako náhrdelník,náramek,voňavku apod.
Nakonec nás napadl skvělý nápad.Upekly jsme jí dort.Podle receptu měla celá práce trvat tak30 min,ale i když jsme dort pekly 3,jen hodinu nám zabralo,než jsme vůbec upekly korpus.A tak začíná příběh nezkušených mladých kuchtíků.Každopádně výsledek je více než uspokojivý.
A pokud nevíte,co své kamarádce darovat,upečte jí dort.I za risk toho,že pokud to nebude moc poživatelné,hodí vám ho na hlavu.













Co se týče tohoto týdne,už 5 dní zápasím s horečkou.Takové to nachlazení a jiné dosti "závažné" nemoci mě postihují pravidelně každý měsíc a tak se stávají takovým mým streotypem.
ZDE máte alespoň mix těch nejlepších písniček,které kdy mohly být.Tak uklidňující.
Loučím se s váma,
užijte si zbytek týdne:-)

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blogger news

Blogroll

About